Uplatnění reklamace

S žádnou reklamací u nás nečekáte 30 dní na vyřešení. Uznanou reklamaci ještě tentýž den vyřešíme vrácením peněz, nebo výměnou za nové zboží. Na druhý den tak máte nazpět všechny peníze, nebo u vašich dveří zvoní kurýr s novým balíčkem.

 

Navíc veškeré zboží před odesílám pečlivě kontrolujeme. Pokud se i přes veškerou naši snahu vyskytne na zakoupeném zboží vada, ozvěte se nám a sjednáme nápravu.

 

Postup reklamace – jak reklamovat vadné zboží?

 

Přečtěte si přibalené informace   Ujistěte se, že dané zboží je skutečné vadné.

I když to zní legračně, tak i z naší vlastní zkušenosti kolikrát stačí jen zboží jinak sestavit, upravit poměr ředění, připojit správně ke zdroji energie, apod. Doporučujeme proto pročíst přiložené informace, manuál či bezpečnostní pokyny, pokud jsou součástí výrobku.

 

Reklamaci vadného zboží nám prosím předem nahlaste emailem, nebo telefonicky.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Kontakty: reklamace@garden-style.cz, telefon +420 732 66 77 55. Zastihnete nás od pondělí do neděle, od 8 do 20 hodin.

 

Reklamované zboží nám zašlete nazpět poštou, kurýrem, nebo jej předejte osobně.

Pro zásilku vám rádi zařídíme svoz – náklady na vrácení jdou samozřejmě na nás. Pokud raději zasíláte sami za sebe, tak nezapomeňte balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem. Osobní předání si s námi prosím domluvte předem.

 

Když je zboží nazpět, vyřešíme to tentýž den. A o výsledku vám samozřejmě dáme vědět.

Při uznání reklamace budeme postupovat podle dohodnutého způsobu řešení. Do druhého dne máte doma nové zboží, nebo peníze nazpět. Jednoduché a bez vytáček.

 

Reklamační řád v kostce:

  • Není-li uvedeno jinak, platí pro spotřebitele dvouletá lhůta zákonné odpovědnosti z vad (záruka).
  • Celková doba vyřizování reklamace je maximálně 30 dní.
  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
  • U reklamovaných předmětů chceme přiložit popis vad. Vložte jej se zbožím do balíku, nebo nám pošlete fotku, případně zavolejte.
  • Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde (.docx).