Ve čtvrtek 22. 8. 2019 mezi 1:00 až 6:00 hod bude kvůli aktualizaci serveru dostupnost a funkčnost eshopu omezena. Děkujeme za pochopení.

Jak reklamovat

Veškeré zboží před odesílám pečlivě kontrolujeme. Pokud se i přes veškerou naši snahu vyskytne na zakoupeném zboží vada, ozvěte se nám a sjednáme co nejdříve nápravu.

 

Jak reklamovat vadné zboží?

1. Ujistěte se, že dané zboží je skutečné vadné.

Někdy stačí jen zboží jinak sestavit, připojit správně ke zdroji energie apod.

 

2. Reklamaci vadného zboží nám prosím předem nahlaste emailem, nebo telefonicky.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Kontakty: reklamace@garden-style.cz, telefon +420 732 66 77 55.

 

3. Reklamované zboží nám po vzájemné domluvě zašlete nazpět poštou, kurýrem, nebo jej předejte osobně.

Balíček posílejte bez dobírky. Osobní předání si s námi prosím domluvte předem.

 

4. Jak máme zboží zpět u nás, postupujeme co nejrychleji. O výsledku vám dáme vědět.

Při uznání reklamace budeme postupovat podle dohodnutého způsobu řešení.

 

Reklamační řád v kostce:

  • Není-li uvedeno jinak, platí pro spotřebitele dvouletá lhůta zákonné odpovědnosti z vad (záruka).
  • Vyřízení reklamace trvá maximálně 30 dní.
  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží neposílejte na dobírku.
  • U reklamovaných předmětů musí být přiložen popis vad. Přiložte jej ke zboží, nebo nám dejte vědět dopředu (telefon, email).
  • Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde (.docx).