Vrácení a výměna

Pracovní pomůcky mají možná jinou velikost než potřebujute, na zahradě byste chtěli mít o dalších 10 metrů delší hadici, nebo jste se spletli ve výšce obrubníku. Nevadí. Když vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit zpět k nám.

Podmínkou pro vrácení je, aby zboží bylo v původním stavu.Nemusíte řešit, že už jste vyhodili visačky od oblečení, nebo že už máte rozřezaný původní karton od kompostéru. Důležité ale je, aby vracené zboží bylo:
  • nepoškozené a bez známek používání,
  • zcela kompletní (tedy včetně montážního materiálu, včetně tištěných návodů, pokud byly součástí balení, a tak podobně).


Postup vrácení, nebo výměny zboží 

Napište nám zprávu emailem, na chat, nebo nám zavolejte. Domluvíme se na ideálním řešení.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Naše kontakty: reklamace@garden-style.cz, telefon +420 732 66 77 55. Zastihnete nás od pondělí do neděle, od 8 do 20 hodin.



  Vracené zboží nám zašlete nazpět poštou, kurýrem, nebo jej předejte osobně.

Pro nadrozměrnou zásilku po domluvě zařídíme svoz. Pokud nám zboží vracíte po vlastní ose, nezapomeňte prosím balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem. Osobní předání si s námi prosím domluvte předem.



Naše adresa pro vratky a výměny je:
eShopia Global s.r.o. – Garden Style
Jablunkovská 851/40
737 01 Český Těšín
+420 732 66 77 55


Pokud posíláte do Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty:
zasilkovna logo siroke logo posta siroke

eShopia Global s.r.o. – Garden Style
+420 732 66 77 55


Z-FLOOR (ID 5473)
Jablunkovská 2014/40a
737 01 Český Těšín

eShopia Global s.r.o. – Garden Style
+420 732 66 77 55


Česká pošta
Nádražní 1166/2a
737 01 Český Těšín



Když je zboží nazpět, vyřešíme to tentýž den. A o výsledku vám samozřejmě dáme vědět.

Pokud je všechno v pořádku a tak, jak jsme se domluvili, dostanete od nás peníze nazpět, nebo začneme pracovat na výměně zboží. Jednoduché a bez vytáček.

 

Shrnuto v kostce:

  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
  • Náklady na vrácení nevyhovujícího zboží zpět k nám hradí zákazník.
  • Nákady na poslání nového zboží na výměnu k zákazníkovi hradí Garden Style.
  • Pokud chcete raději reklamovat výrobní vadu, tak postup na reklamaci najdete zde.