Vrácení, výměna, reklamace

 

 

 

Pracovní pomůcky mají možná jinou velikost než potřebujute, na zahradě byste chtěli mít o dalších 10 metrů delší hadici, nebo jste se spletli ve výšce obrubníku. Nevadí.

Když vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit zpět k nám.

Podmínkou pro vrácení je, aby zboží bylo v původním stavu. Nemusíte řešit, že už jste vyhodili visačky od oblečení, nebo že už máte rozřezaný původní kartonovou krabici. Důležité je, aby vracené zboží bylo:

  • nepoškozené a bez známek používání,
  • zcela kompletní (tedy včetně montážního materiálu, tištěných návodů atp.).


Postup vrácení nebo výměny zboží

Napište nám zprávu emailem, na chat, nebo nám zavolejte. Domluvíme se na ideálním řešení.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Naše kontakty: reklamace(a)garden-style.cz, telefon +420 732 66 77 55. Zastihnete nás od pondělí do neděle, od 8 do 20 hodin.

  Vracené zboží nám zašlete nazpět poštou, kurýrem, nebo jej předejte osobně.

Pro nadrozměrnou zásilku po domluvě zařídíme svoz. Pokud nám zboží vracíte po vlastní ose, nezapomeňte prosím balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem. Osobní předání si s námi prosím domluvte předem.


Naše adresa pro vratky a výměny je:

eShopia Global s.r.o. – Garden Style
Jablunkovská 851/40
737 01 Český Těšín
+420 732 66 77 55



Pokud posíláte do Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty:
zasilkovna logo siroke logo posta siroke

eShopia Global s.r.o. – Garden Style
+420 732 66 77 55


Z-FLOOR (ID 5473)
Jablunkovská 2014/40a
737 01 Český Těšín

eShopia Global s.r.o. – Garden Style
+420 732 66 77 55


Česká pošta
Nádražní 1166/2a
737 01 Český Těšín



Když je zboží nazpět, vyřešíme to tentýž den. A o výsledku vám samozřejmě dáme vědět.

Pokud je všechno v pořádku a tak, jak jsme se domluvili, dostanete od nás peníze nazpět, nebo začneme pracovat na výměně zboží. Jednoduché a bez vytáček.

 

Shrnuto v kostce:

  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
  • Náklady na vrácení nevyhovujícího zboží zpět k nám hradí zákazník.
  • Náklady na poslání nového zboží na výměnu k zákazníkovi hradí Garden Style.

 

 


Postup reklamace – jak reklamovat vadné zboží?

 

Veškeré zboží před odesílám pečlivě kontrolujeme. Pokud se i přes veškerou naši snahu vyskytne na zakoupeném zboží vada, ozvěte se nám a sjednáme nápravu.

U nás nečekáte 30 dní na vyřešení. Uznanou reklamaci ještě tentýž den vyřešíme vrácením peněz, nebo výměnou za nové zboží. Na druhý den tak máte nazpět všechny peníze, nebo už máte na cestě novou zásilku.


Přečtěte si přibalené informace   Ujistěte se, že dané zboží je skutečné vadné.

Možná to zní legračně. Ale kolikrát stačí jen zboží jinak sestavit, pořádně docvaknout nebo připojit správně ke zdroji energie. A domnělá vada je pryč. Doporučujeme proto pročíst přiložené informace, manuál či bezpečnostní pokyny, pokud jsou součástí výrobku.


Reklamaci nám předem nahlaste emailem, nebo telefonicky.

Ideálně nám pošlete i pár fotek, abychom vše vyřídili rychleji. Kontakty: reklamace@garden-style.cz, telefon +420 732 66 77 55. Zastihnete nás od pondělí do neděle, od 8 do 20 hodin.


Reklamované zboží zašlete nazpět, nebo jej předejte osobně.

Pro zásilku vám rádi zařídíme svoz – náklady na zaslání zboží k reklamaci jdou samozřejmě na nás. Pokud raději zasíláte sami za sebe, tak nezapomeňte balíček poslat bez dobírky a se sledovacím číslem. Osobní předání si s námi prosím domluvte předem.

 

Když je zboží nazpět, vyřešíme to tentýž den. A o výsledku vám samozřejmě dáme vědět.

Při uznání reklamace budeme postupovat podle dohodnutého způsobu řešení. Do druhého dne máte doma nové zboží, nebo peníze nazpět. Jednoduché a bez vytáček.


Reklamační řád v kostce:

  • Není-li uvedeno jinak, platí pro spotřebitele dvouletá lhůta zákonné odpovědnosti z vad (záruka).
  • Celková doba vyřizování reklamace je maximálně 30 dní.
  • Všechno zboží, které k nám posíláte nazpět musí být pečlivě zabalené a chráněné proti dalšímu poškození.
  • Vracené zboží prosím neposílejte na dobírku.
  • U reklamovaných předmětů chceme přiložit popis vad. Vložte jej se zbožím do balíku, nebo nám pošlete fotku, případně zavolejte.
  • Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde (.docx).